Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

.

AIDIL KAT USM

assalamulaikum......

selamat datang ke blog aidil ni..ni adalah gambar saya kat usm penang.. saya saja nak post kan gambar saya ni bab takde apa2 yang nak dbuatkan..he3..
Ni saya nak cerita sikitlah tentang sy ni..emr maklumlah sy nak cerita dengan siapa lagi.huhu
Sebenarnya saya ni umur 18 tahun..lepasan spm 2008..em sy study kat sekolah menengah teknik tawau.tentang gambar saya kat usm ni susah sikit nak cerita..
Sementara tunggu result spm ni saya kejalah kat cni..keja saya sebagai reseach assitance.gaji sy tak mahal sangat tapi boleh jika nak dibandingkan dgn tawau..opss lupa plak..sy ni asal orang sabah tawau..saya datang semenanjung nak cari experience sikit..skrang nie saya tinggal kat perak dan keja kat penang..ok nanti lagi saya sambung..

No comments:

Post a Comment

Ezy2ureload- Topup Kredit Serendah RM3.00